У виданні викладено історію створення, побутування, реставрації і дослідження пам’яток Київського Братського Богоявленського монастиря. За підсумками досліджень окреслено місце ікони Братської Богоматері, історію становлення і поширення її іконографії в українських землях, роль іконографії в братському русі. Визначено ікони з іконостасу Богоявленського собору, виготовленого на замовлення Івана Мазепи, встановлено дату його виконання та подано його короткий опис. Суттєвим результатом дослідження стало доповнення уявлень про Київську школу малярства кінця 17 століття. Як підсумок і продовження реставраційної і дослідницької роботи було створено виставку, на якій вперше після ліквідації монастиря його художні, історичні і церковні реліквії були представлені в єдиному просторі. Виставка відзначалась інноваційним поєднанням пам’яток стародавнього мистецтва з сучасними медійними технологіями експонування.
Улюблений сайт літературної критики