Сьогодні, 15 лютого, о 17:00 в Національному музеї мистецтв ім. Ханенків (вул. Терещенківська, 15-17) у Києві розпочинається семінар «Як розмовляти з дітьми про мистецтво» за участі французького педагога й мистецтвознавця Француази Барб-Галль.
Авторка ознайомить слухачів із власною методикою роботи з дітьми різного віку, мета якої – зробити мистецтво доступним для дітей, дати їм можливість по-своєму розуміти художні твори залежно від вікової специфіки сприйняття навколишнього світу.
Програма семінару «Як розмовляти з дітьми про мистецтво»
16.02, четвер – Мистецтво від Середньовіччя й до XVII ст. (Умовність простору, релігійні сюжети, портрет, натюрморт…). Початок об 11:00.
17.02, п’ятниця – Мистецтво ХІХ століття (пейзаж, побутовий жанр, імпресіонізм…). Початок об 11:00.
18.02, субота – Мистецтво ХХ століття (абстракція, значення матеріалу, «життя» кольору…). Початок об 11:00.
19.02, неділя – Налагодження зв’язку між мистецтвом сучасним і давнім. Завершення семінару. Початок об 11:00.
Тривалість кожної лекції – 3 години.
Вхід на всі заходи вільний, реєстрація – за лінком.
Місце: Національний музей мистецтв ім. Ханенків (вул. Терещенківська, 15-17).
Також у п’ятницю, 17 лютого, о 19:00 у приміщенні Французького інституту в Україні (Київ, вул. Гончара, 84) відбудеться «Літературний чай», у рамках якого кожен охочий зможе завітати на зустріч із французькою письменницею та мистецтвознавцем Француазою Барб-Галль.
Франсуаза Барб-Галль (Francoise Barbe-Gall) – мистецтвознавець, вивчала історію мистецтв та археологію у Школі Лувра та Сорбонні, є консультантом міністерства освіти Франції. Виступає проти елітарності мистецтва та бачить своє завдання у тому, щоб зробити його доступнішим. Для створила асоціацію Comment Regarder un Tableau (CORET – “Як розглядати картину”), займається проведенням конференцій для музейних працівників, учителів шкіл та батьків. Автор книжок “Як говорити з дітьми про мистецтво?”, “Як розглядати картину”, “Розуміння символіки картини та сучасного мистецтва”.
Вхід вільний.
Улюблений сайт літературної критики