Завершився перший етап щорічного конкурсу «Краща українська книга» журналу «Корреспондент».
Як повідомили ЛітАкценту організатори конкурсу, за результатами голосування читачів визначилася десятка книжок-фіналістів.
Номінація «Белетристика»:
1. І. Роздобутько, Гра в пацьорки;
2. О. Забужко, Музей покинутих секретів;
3. М. Матіос, Чотири пори року;
4. О. Сидоренко, Ели воду из-под крана;
5. Светлана и Андрей Климовы, Тайна старого особняка.
Номінація «Документалістика»:
1. Ю. Іздрик, Флешка- 2gb;
2. Ю. Андрухович , Моя остання територія;
3. Ю. Винничук, Легенди Львова. Книга 2;
4. О. Ільченко, Місто з химерами;
5. М. Кідрук, Мексиканські хроніки.
Зі списку ТОП-10 журі конкурсу шляхом обговорення та голосування визначить переможців.
Голосування за найкращу українську книгу серед читачів стартувало 1 березня 2010 року і тривало до 1 червня. Протягом чотирьох місяців читачі мали можливість проголосувати за найкращу, на їхню думку, книжку українських авторів, вперше видану в Україні у 2009 році.
Проголосувати за найкращі книжки можна було за допомогою e-mail (korr-book@kpmedia.ua), надіславши на адресу редакції заповнену анкету, яка публікувалася в журналі, а також на сайті korrespondent.net чи в мережі салонів empik і Буква.
Результати конкурсу стануть відомі 1 липня 2010 року.
Автори-переможці у кожній з номінацій отримають грошові нагороди. Нагорода за перше місце – 5.000 грн., за друге місце – 3.200 грн., за третє – по 1.500 грн.
Журі конкурсу:
Святослав Вакарчук, музикант, лідер групи Океан Ельзи;
Леся Демська-Будзуляк, літературознавець, кандидат філологічних наук, письменниця; Олександра Коваль, президент Форуму видавців у Львові;
Тарас Федюк, поет, віце-президент Асоціації українських письменників;
Юрій Чекан, головний редактор тижневика Час, культурознавець;
Олексій Ананов, керівник відділу культурно-просвітницьких програм на Радіо Ера;
Євген Михайлов, автор і ведучий програми Вторгнення на каналі Гама;
Ігор Бондар-Терещенко, поет, драматург, літературознавець, арт-критик, історик культури.
Улюблений сайт літературної критики