Учора, 26 вересня, стартував міжнародний поетичний онлайн-фестиваль «Не здесь». Фестиваль включає вірші російською, українською, білоруською, польською, сербською, хорватською, македонською, словенською мовами. У рамках фестивалю, який триває місяць, автори самі зачитують свої поезії, які лишаються відеоматеріалом на сайті фестивалю. Таким чином, фестиваль пропонує можливість послухати (майже) вживу поезію як улюблених авторів, так і відкрити для себе нових.
Щодня на сторінку фестивалю додаються три відео. Всього у фестивалі візьмуть участь близько 50-ти учасників. Від України візьмуть участь зокрема:
- Сергій Жадан
- Ірина Шувалова
- Павло Коробчук
- Олег Коцарев
- Маріанна Кіяновська
- Мирослав Лаюк
- Богдана Матіяш
- Юлія Стахівська
- Михайло Жаржайло
- Євгеній Півень
- Остап Сливинський
- Ганна Яновська
- Наталя Єрьоменко
Куратор, організатор і автор ідеї фестивалю — Віктор Шепелєв, харківський поет і перекладач.
Фестиваль відбувається в режимі онлайн: поети записують ролики, у яких читають власні вірші, потім це публікується на сайті або ж на фб-сторінці фестивалю: «Словом, Поезія проти Географії: хоч де б жив поет жив, він — частина фестивалю; хоч де б жив читач, поезія створюється для нього».
Кожен автор запише для фестивалю від 3 до 6 роликів із виконанням власних віршів, тобто всього у фестивалі візьмуть участь близько 300 поезій — і всі вони залишаться у доступі, коли фестиваль закінчиться.
На фб-сторінці фестивалю вже з’явилося 5 роликів, один із яких — українського поета Михайла Жаржайла. Пропонуємо переглянути його тут:
Михайло Жаржайло, "Дельфіни"
"…ми дельфіними збудували ковчег з води щоб мандрувати суходоломми озброїлися летючими рибамиаби захищатисяриба-меч над правим берегомриба-м'яч трохи нижчериба-носоріг майже порядриба-молот і риба-серп вже з'їдженіа риба-сонце засуджена й спалена…"Михайло Жаржайло, "Дельфіни" (Украина). "Море вперше? 3 клас, Затока (Одеська обл.), хоча враження не найкращі саме від того моря :)"
由 Фестиваль «Не здесь» 26 сентября 2017 发布于 2017年9月27日
Улюблений сайт літературної критики