Списки книжок, що найбільше користуються попитом серед американців, урізноманітнилися, позаяк трилогія Е.Л. Джеймс здає позиції. Верхівку, втім, передбачувано окупувала новинка про професора Ленґдона.
Журнал Publishers Weekly опублікував зведені рейтинги бестселерів за підсумками шістьох місяців 2013 року, пише pro-books.ru. Інформація про найбільш популярні книжки у друкованому форматі надійшла від сервісу Bookscan, для порівняння наведено й дані про хіти продажів у цифровому форматі в ритейлері Amazon Kindlestore. Першу позицію в обох списках посів свіжий роман Дена Брауна «Інферно», який вийшов у середині травня і став бестселером за раховані дні, хоча й не побив рекорду продажів попереднього твору про професора Ленґдона («Втрачений символ»).
Зате, як зазначають оглядачі журналу, згасає цікавість до двох трилогій – «Голодних ігор» Сюзанни Коллінз і «50 відтінків» Е.Л. Джеймс: за підсумками перших шести місяців 2012-го року з урахуванням усіх форматів і видань романи посідали дев’ять верхніх позицій у рейтингу друкованих книжок і сім – у рейтингу цифрових. Тепер же «Голодні ігри» вибули з двадцятки хітів в обох форматах, роман «П’ятдесят відтінків сірого» утримав за собою 8-е місце у списку паперових книжок, а «П’ятдесят відтінків свободи» – 20-у позицію у списку е-книжок.
Прикметно також, що в “паперовому” рейтингу виявилося напрочуд мало творів у жанрі трилера і жодного роману Джеймса Паттерсона – найбільш комерційно успішного літератора в США за версією Forbes. Решта – різною мірою серйозна проза і пара дитячих книжок (Джеффа Кінні та Доктора Сьюза). Зате в рейтингу цифрових книжок домінує жанрова проза «зоряних» авторів: того ж Паттерсона, Ніколаса Спаркса, Девіда Балдаччі, Нори Робертс тощо. Помічено один роман для підліткової аудиторії: «Прекрасні створіння» Камі Гарсії та Маргарет Штоль – перша частина циклу «Хроніки Магів», екранізована цьогоріч. І, звісно, місце в рейтингу собі забезпечило першоджерело ще однієї екранізації – «Великий Ґетсбі» Френсіса Скотта Фіцджеральда: 6-те в друкованому форматі, 4-те – в цифровому.
Улюблений сайт літературної критики