Книжка оповідань Надійки Гербіш “Теплі історії до кави” набирає популярності. Перший тираж розкупили одразу через два тижні. Крім того, “Теплі історії” вибороли перемогу на європейському конкурсі “Книга року” в Будапешті. Про це, а також про втілення нових задумів авторка розповіла на черговій зустрічі в Тернополі із журналістами та читачами, пише Тернопільська Липа.
“Зараз я працюю над тим самим брендом – теплими історіями, але вже не до кави, а до шоколаду, – каже Надія Гербіш. – Маємо ажання з видавцем подарувати їх читачам до католицького Різдва, щоб можна було книжку придбати на подарунки. Ще не все закінчила, але у мене було багато напрацювань ще до того, як вийшли історії до кави. Ці там не опинилися, бо були не про каву, а про шоколад. Вони лежали у мене в різних теках у комп’ютері. Багато я вже написала після виходу першої книжки, ще було багато занотованих ідей у записниках: чорному, червоному, зеленому, – і тепер я їх передрукувала, звела докупи”.
Відколи книга з’явилася у продажу, письменниця щодня отримує на е-мейл читацькі відгуки. Така небайдужість читачів її просто вражає і, звісно ж, надихає.
Несподіванкою для Надійки Гербіш стала також перемога її історій на європейському конкурсі “Книга року”. Там книжку оцінювали за відгуками кількох українських книгарень, книговидавців, преси та за рівнем продажів. Після цього успіху авторка отримала пропозиції надрукувати “Теплі історії до кави” в американських та європейських видавництвах. Але над цим Надія працюватиме уже після виходу другої книжки. Успіх першої ж письменниця пояснює так: “Думаю, що люди просто потребують чогось доброго, бо зараз дуже багато негативу, багато дешевих трюків у літературі. Вони, з одного боку, приваблюють читачів, але не несуть глибини й часто відштовхують. Я ж у своїй роботі керувалася принципом дитячої літератури, у якій не можна вживати будь-яких трюків. Можливо, складовою успіху є те, що це альтернативна література, а не та, що на масовому ринку, а може, свою роль зіграли назва та оформлення”.
Улюблений сайт літературної критики